Collage-prijs 2019

De Stichting Andrée en Pierre Arty organiseert de tweede editie van haar Collage-wedstrijd. De prijs ter waarde van 5.000,00 euro is te besteden aan de productie en uitgave van een catalogus van het (collage)-werk van de winnaar. Wegens uitzonderlijk succes kan u zich nog tot 23 september 2019, 12.00 uur kandidaat stellen! Bezorg ons uw inzendingen voor 30 september 2019.

Voor meer informatie over de procedure, de wijze van aanmelden en het reglement klik hier.

Compositiewedstrijd 2019

De Stichting Andrée en Pierre Arty looft dit jaar haar prijs uit aan de winnaar van een compositiewedstrijd georganiseerd door het conservatorium van Brussel. De laureaten van deze wedstrijd zullen op 8 december hun muziek laten uitvoeren in de concertzaal van het conservatorium. Interesse in dit concert? Laat dit dan weten op info@fondationarty.com

Meer informatie...

Arty Prijs voor collagekunst gaf artistieke carrière van Emelyne Duval een ware boost

Emelyne Duval die in 2016 de eerste editie van de Collage-prijs Stichting Andrée en Pierre Arty won, getuigt met veel enthousiasme over de boost die de prijs haar carrière gaf sinds ze de André en Pierre Arty Collage-prijs won.